poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Książki pomagają cz. 1

W tym cyklu pozwolę sobie polecić Wam książki, które według mnie są naprawdę wartościowe i dają do myślenia. Książki, które pozostawiają ślad w naszej głowie. Ciężko zapamiętać wszystko ale mając odpowiednie pozycje w swojej bibliotece zawsze możemy do nich wrócić i odnaleźć  informację, którą zawiera a którą chcemy rozpatrzyć i sobie przypomnieć . Jako zawodowy instruktor przeczytałem wiele pozycji i mam dostęp do bardzo dużej ilości literatury fachowej ale dla osób, które takiej możliwości nie mają chciałbym wybrać te najlepsze.

Z wielu pozycji książkowych, które posiadam w mojej dziedzinie chciałbym napisać o tej którą prawie przeczytałem. Mowa tutaj o "Wadze startowej" której autorem jest Matt Fitzgerald. Świetna pozycja książkowa dla osób które dbają o swoją wysoką jakość jedzenia. Książka porusza wiele tematów związanych z odpowiednim zdrowym żywieniem w bardzo przystępny i nieskomplikowany sposób. Do mnie dotarła wręcz idealnie. Nie ma zbędnej ględzenia a wszystko opisane jest na konkretnych przykładach i poparte badaniami. Samo czytanie powoduje że zwracam jeszcze baczniejszą uwagę na to co spożywam, kiedy spożywam i w jakich ilościach. Deficyt kaloryczny musi być :). Rzecz, która zwraca uwagę w tej książce to fachowość i konkretność. Na początku można się wystraszyć, że to książka dla zawodowców ale jak zaczniecie czytać to przekonacie się że to książka dla każdego.



polecam Rav

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz