środa, 30 kwietnia 2014

Sprzęt do ćwiczeń w domu

Jako osoba, której głównym celem jest kształtowanie sylwetki bez budowania zbyt dużej masy mięśniowej nie potrzebuję ciężkiego sprzętu. Potrzebuję lekkiego obciążenia podczas wykonywania ćwiczeń mięśni ramion oraz przysiadów. Najlepsze i najtańsze do tego celu będą butelki z wodą.







 Ja ćwiczę przy ich pomocy od lat i nigdy się nie rozleciały czy zdeformowały.
Posiadam dwa rodzaje butelek 0,7 litra i  1,5 litra. Zawsze wybieram takie z grubszego i elastycznego plastiku a większe koniecznie muszę mieć zwężenie na środku aby było je wygodniej trzymać. Poszukuję także 2 litrowych butelek ze zwężeniem ale jeszcze takich nie spotkałam (może spotkaliście się z takimi to dajcie znać w komentarzach). Butelki są dla mnie niezawodne a nawet gdy się zniszczą wymiana kosztuje dosłownie grosze... no może 2 zł. Poza tym ćwiczenie z butelkami daje nam możliwość ćwiczenia także podczas wyjazdów. Nie musimy tachać ze sobą ciężkich hantelek, wystarczy, że kupimy na miejscu wodę mineralną i gotowe. Dla mnie jako kobiety takie ciężary są wystarczające, szczególnie że moje treningi kształtujące sylwetkę to głównie treningi aerobowe połączone z niewielkim obciążeniem. Polecam wszystkim nawet na próbę, przecież każdy ma wodę w domu. Na początek polecam ćwiczyć wraz z filmikami instruktażowymi na youtube. Wierzcie mi po 10 minutowym intensywnym machaniu butelkami poczujecie mięśnie ramion.

pozdrawiam paula

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz